2012

Polska

/ Poznań


19 grudnia 2012, horsefield

Zwiększamy zasięg marek!

Pod takim hasłem w dniach 20-21 września br. odbyło się kolejne spotkanie niezależnej grupy agencji komunikacji marketingowej – Global Communication Network (GCN).

Dobra marka oznacza szansę zagranicznej ekspansji. O międzynarodowym sukcesie decydują w dużym stopniu odpowiednia strategia oraz lokalizacja przekazu (chodzi m.in. o uwarunkowania kulturowe i geograficzne). Pomagają w tym rozwiązania opracowane przez marketingowców GCN, którzy od 10 lat spotykają się w ważnych ośrodkach gospodarczych, aby wymieniać know-how oraz omawiać zrealizowane projekty. Do tej pory spotkania odbyły się m.in. w Chicago, Yorku, Amsterdamie, Paryżu, Sewilli, Malmö, Berlinie oraz w Poznaniu.

Program podzielony był na dwie części, a spotkania odbyły się w wyjątkowych miejscach. Pierwsza część – sesyjna, zorganizowana została w centrum innowacji, designu i kreatywności – Concordia Design w Poznaniu. Druga – to „case study tour”, goście udali się do Mierzęcina. Wizyta w tym niezwykłym miejscu była połączona z prezentacją oferty Pałacu Mierzęcin jako przykładu przedsiębiorczości, innowacyjności i designu.

Gospodarzem spotkania była firma Horsefield – business design & communications.