-
NEW BRAND
PARTNER
STRATEGICZNA KREACJA NOWEJ
MARKI / REBRANDING
Tworzymy strategiczną komunikację marki w oparciu o wiedzę z analiz marketingowych, właściwą segmentację oraz analizę potencjału organizacji. Kreacja nowej marki, repozycjonowanie i rebranding z perspektywą wzrostu, to nasza specjalność. Wierzymy w marki, dla których pracujemy. Dowodem skuteczności są sukcesy naszych Klientów.
PRZYKŁADY
2022
/ KREACJA MARKI JOOMP
DZIŚ Wiodący portal B2B na rynku artykułów reklamowych: www.joomp.eu
Wyzwanie. Zwiększenie ilości aktywnych użytkowników portalu B2B do budowanie relacji pomiędzy eksporterami a importerami branży artykułów reklamowych.
Akcja. Kompleksowy rebranding portalu esbook.eu obejmujący: zmianę nazwy, logo, pozycjonowania marketingowego oraz interfejsów użytkownika (UI).
Reakcja! Zwiększona rozpoznawalność, zwiększone konwersje i satysfakcja użytkowników.
2019
/ REBRANDING e-File
DZIŚ Wiodąca marka aplikacji i rozwiązań pomocnych w biznesie oraz w kontaktach z urzędami.
Wyzwanie. Uproszczenie i uspójnienie wizerunkowe marek, zwiększenie synergii marketingowej i funkcjonalnej.
Akcja. Nowe logotypy i hasła produktowe. Nowy interfejs (UI), nowa komunikacja i motywy wiodące. Opracowanie zasad dla komunikacji w social-media.
Reakcja! Znakomite przyjęcie na rynku. Zwiększenie rozpoznawalności i konwersji w działaniach on-line.
2017
/ KREACJA MARKI I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ HARTIKA
DZIŚ Hartika dynamicznie rozwija produkcję i sieć dystrybucji swoich systemów drewna kompozytowego.
Wyzwanie. Strategiczna kreacja nowej marki – nazwy, systemu identyfikacji oraz story, które wyróżnią nową markę i umożliwią jej mocne wejście na rynek, uwzględniając zróżnicowaną grupę odbiorców. Cel działania: wprowadzenie oraz dynamiczny wzrost nowej marki na polskim i europejskim rynku drewna kompozytowego.
Akcja. Narodziny marki HARTIKA, czyli tarasów pięknych na lata – i z widokiem na przyszłość biznesową partnerów (dystrybutorów, wykonawców, architektów). Nadaliśmy jej nazwę, logotyp, claim, identyfikację graficzną oraz historię. Zwieńczeniem prac było powstanie BrandBook'a, materiałów drukowanych, strony WWW oraz profilu facebook'owego.
Reakcja! W ciągu niespełna 2 lat marka Hartika uruchomiła i rozwinęła system produkcji. Z powodzeniem wprowadziła na rynek system drewna kompozytowego i wciąż rozwija koszyk produktów. Tworzy dynamicznie wzrastającą sieć dystrybucji – która obejmuje już całą Polskę!
2015
/ Strategia komunikacji i rebranding (we współpracy ze Stratex)
DZIŚ Gmina Tarnowo Podgórne. Poziom wyżej. Poziom bliżej.
Wyzwanie. Potrzeba kreowania wizerunku i prowadzenia efektywnej komunikacji dotyczy zarówno prywatnych przedsiębiorstw, jak i publicznych jednostek administracyjnych. Powierzono nam udoskonalenie komunikacji Gminy Tarnowo Podgórne.
Akcja. We współpracy z firmą konsultingową Stratex przeprowadziliśmy analizę strategiczną komunikacji oraz rebranding marki Gminy Tarnowo Podgórne. Wdrożeniu nowej strategii komunikacji towarzyszyła zmiana identyfikacji wizualnej.
Reakcja! Tarnowo Podgórne zyskało nowy wizerunek – jednostki nowoczesnej, aktywnej, zaangażowanej w życie zarówno mieszkańców, jak i właścicieli działających na jej terenie firm oraz będącej jedną z najzamożniejszych gmin w Polsce!
Wyzwanie. Dynamiczny rozwój nowoczesnych technologii na rynku budownictwa przemysłowego zrodził potrzebę opracowania sposobu komunikacji dostosowanego do nowych realiów rynku. Z tego względu powierzono nam zadanie zmiany wizerunku marki, w tym logo.
Akcja. Analiza rynków docelowych prowadzona równolegle z badaniem wartości marki z zastosowaniem metodyki Brand&Go, to działania rekomendowane w przypadku firm rodzinnych. Tak przeprowadzony proces pozwala odkryć tzw. opowieść firmową, która stanowi sedno dobrze zaprojektowanej komunikacji. W ramach rebrandingu zaprojektowaliśmy nowe logo oraz skalowalny system identyfikacji wizualnej.
Reakcja! WPiP cieszy się mianem wiarygodnego partnera w planowaniu przestrzeni dla rozwoju biznesu. Angażuje się w projektowanie i realizację najnowocześniejszych, strategicznych dla gospodarki przedsięwzięć. Jest również docenianą marką pracodawcy, zatrudniającą najlepszych specjalistów i należącą do grona „Najlepsi Pracodawcy”, wg raportu Aon Best Employers.
2013
/ Kreacja marki AGREGO – grunt to informacja
DZIŚ AGREGO liderem na rynku usług online dla rolnictwa
Wyzwanie. Stworzyć wizerunek marki nowej usługi on-line. Dzięki nowym możliwościom komunikacyjnym i coraz powszechniejszej cyfryzacji powstają rozwiązania, które ułatwiają pracę małym i dużym gospodarstwom. Jednym z nich jest oprogramowanie zaproponowane przez naszego klienta, start-up technologiczny - IDFS.
Akcja. W wyniku przeprowadzonych warsztatów Brand&Go powołaliśmy do życia nową markę AGREGO – oferującą usługi online dla rolników, grup producentów rolnych oraz doradców rolnych. Silne komunikaty i wyrazista identyfikacja zbudowały wizerunek marki Agrego, jako skutecznego i niezawodnego narzędzia współpracy w biznesie agro. Nazwa została zarejestrowana w Urzędzie Patentowym RP.
Reakcja! System AGREGO, został wyróżniony tytułem „Innowacyjny Produkt Rolniczy 2015”! Uzyskał on największą liczbę głosów od internautów w konkursie przeprowadzonym na portalu Farmer.pl. Uroczysta gala odbyła się 19 listopada 2015 r. w Warszawie.
Wyzwanie. Marka Ofix.pl powstała z przekonania, że usługi sprzedaży artykułów biurowych, świadczone do tej pory poprzez tradycyjną sieć handlowców, mogą zostać poszerzone o kanał dystrybucji w Internecie.
Akcja. Pracę z Klientem oparliśmy na naszej autorskiej metodzie Brand&Go i doradztwa strategicznego. Efektem było opracowanie wytycznych do kreacji, a następnie rejestracja nowej nazwy i opracowanie kompleksowego, skalowalnego systemu identyfikacji wizualnej, w tym marek własnych. Nazwa została zarejestrowana w Urzędzie Patentowym RP.
Reakcja! Już miesiąc po debiucie produktu, marka Ofix znalazła się na podium 4. edycji konkursu Wirtualny Lider Branżowy 2009! Internauci wysoko ocenili portal pod kątem przejrzystości, łatwości w nawigacji, profesjonalnej budowy oraz możliwości uzyskania pełnych informacji.
Wyzwanie. Powierzone zostało nam zadanie zbudowania nowego wizerunku firmy, lidera w obszarze dostarczania najwyższej klasy systemów elektronicznego przetwarzania, archiwizacji, zarządzania procesami i obiegiem dokumentów.
Akcja. W oparciu o naszą autorską metodę Brand&Go, stworzyliśmy strategię komunikacji marketingowej. Bazując na strategii przyjęliśmy nową nazwę firmy - CONTMAN. Zakres działań obejmował: opis tożsamości wraz z architekturą marki (subbrandy produktów), zmianę nazwy i kreację logotypu, nowe interfejsy oprogramowania, a także projekt strony internetowej. Nazwa została zarejestrowana w Urzędzie Patentowym RP.
Reakcja! Silna marka na rynku IT. CONTMAN document intelligence - łączy doskonałość technologiczną z wizerunkową.
2004
/ Kreacja marki i linii produktowych HARDY
DZIŚ Hardy liderem rynku narzędzi malarskich i remontowo – budowlanych
Wyzwanie. Stworzyć nazwę i system identyfikacji, który umożliwi dynamiczny wzrost udziału w rynku. Cel działania: ekspansja marki na polskim i międzynarodowym rynku narzędzi budowlanych.
Akcja. Powołanie do życia marki HARDY Working Tools – mocnych narzędzi budowlanych, na których profesjonaliści mogą polegać. Nadaliśmy jej nazwę, zaprojektowaliśmy logo, claim i spójny wizerunek dla kilku linii produktowych (etykiety, system ekspozycji). Nazwa została zarejestrowana w Urzędzie Patentowym RP.
Reakcja! Dziś marka Hardy to jeden z wiodących dostawców narzędzi. Marka posiada szeroką sieć dystrybucji w Polsce – asortyment Hardy można znaleźć w największych sklepach remontowo-budowlanych. Narzędzia Hardy kupują zarówno rzemieślnicy, jak i firmy budowlane.
Projekty strategicznej kreacji wizerunkowej zrealizowaliśmy również dla takich marek jak:
Apart, Ekos, Evio, Filharmonia Poznańska, Hilding, IT.integro, Integra, Josera, Overmax, Pałac Mierzęcin, Profim, RemaDays, Skanuj.to, Teatr Wielki w Poznaniu, Vox Industrie, Wrigley, Ziebart i wielu innych.
Chcesz dowiedzieć się więcej o mocnych markach, które współtworzyliśmy i nadal rozwijamy?
Potrzebujesz wsparcia przy tworzeniu własnej marki – w oparciu o doświadczenie najsilniejszych brandów?
Marzysz o dobrej nazwie i domenie internetowej?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
przygotujemy pakiet dostosowany do Twoich potrzeb
LUB PO PROSTU ZADZWOŃ
Odbieramy od poniedziałku do piątku
w godzinach 8–16
+48 608 068 933