KLIENCI, KTÓRZY NAS NAPĘDZAJĄ!

Raz w roku wybieramy projekt, który był dla nas wyjątkowym wyzwaniem – zaangażował cały zespół, wyzwolił twórczą energię, pomógł rozwijać nowe umiejętności. Zapraszamy do poznania Projektów Roku – realizowanych dla Klientów, którzy nas napędzają!

To dzięki Wam zamieniamy nasze wartości ze sloganu – w rzeczywistość.

PARTNERSTWO
EFEKTYWNOŚĆ
KREATYWNOŚĆ
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
BIT OF FUN


PROJEKT ROKU 2019
SOLIX.
DIGITAL SIGNAGE SYSTEMS

SOLIX to firma, która od 2002 roku dynamicznie rozwija się na polskim i zagranicznym rynku Digital Signage, oferując swoim Klientom kompleksową, dostosowaną do potrzeb usługę.

Dla SOLIX opracowaliśmy nową komunikację, oddającą nowoczesnego ducha branży Digital Signage – i wdrożyliśmy ją w ramach stałej obsługi Marketing Partner, m.in. odświeżając logotyp, projektując i kodując nową stronę WWW, aktualizując kanały w social media, materiały promocyjne.


PROJEKT ROKU 2018
TARASY HARTIKA.
PIĘKNO NA LATA

Hartika to dynamicznie rozwijający się europejski producent systemów drewna kompozytowego, którego branding i komunikację marketingową wspieramy samego początku – a nawet wcześniej.

Dla Hartika opracowaliśmy nazwę, logotyp, klimat graficzny oraz to, co najważniejsze – czyli historię marki i komunikację dostosowaną do kluczowych grup Klientów. Zwieńczeniem prac było powstanie BrandBook'a, materiałów drukowanych, strony WWW oraz profilu facebook'owego. Obecnie kontynuujemy obsługę Hartika w modelu Marketing Partner.


PROJEKT ROKU 2015
MPM
PROFESJONALNIE
(O)POWIEDZIANE

Czy treści dotyczące „twardych” tematów – logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw czy gospodarki magazynowej – mogą zostać przedstawione w formie opowieści? Takie pytanie wraz z firmą MPM – specjalistą w zakresie szkoleń dla firm produkcyjnych – zadaliśmy sobie dotychczas dwukrotnie. Za każdym razem odpowiedź była jedna: jak najbardziej! Tak zrodziły się akcje Trenujemy mistrzów oraz SCM Team.


PROJEKT ROKU 2014
FILHARMONIA
POZNAŃSKA
MOJA MUZA

W brandingu – tak jak na koncercie – uzyskanie wspaniałego efektu zależy od harmonijnego współbrzmienia wszystkich instrumentów. Dlatego nasze działania dla Filharmonii Poznańskiej objęły szereg różnych kanałów komunikacji: od strony WWW, poprzez publikacje (roczniki czy kalendaria na dany sezon artystyczny), aż po afisze, reklamy czy projekty karnetów. Obsługa „360” umożliwia wzmacnianie konkurencyjnej pozycji Filharmonii na rynku kultury – nie tylko w Poznaniu.