Identyfikacja wizualna
Elementy pozwalające na natychmiastowe rozpoznanie firmy. Zawarte będą tu standardy graficzne – wytyczne do stosowania logotypu, liternictwa, kolorystyki, zasad komponowania ogłoszeń prasowych i materiałów drukowanych.
Znajdziesz tutaj opisy drukowanych materiałów marketingowych, które pozwolą Twojej firmie w efektywny sposób zaprezentować produkty i usługi.
W tej kategorii zawarte są również definicje z zakresu DTP.
Elementy pozwalające na natychmiastowe rozpoznanie firmy. Zawarte będą tu standardy graficzne – wytyczne do stosowania logotypu, liternictwa, kolorystyki, zasad komponowania ogłoszeń prasowych i materiałów drukowanych.
Próbny wydruk, wykonywany najczęściej na papierze kredowym. Jest on odpowiednio skalibrowany, stanowi symulację druku na urządzeniu, które wykona właściwy wydruk. Dzięki proofom mamy szansę wprowadzić korekty w kolorach druków przed zleceniem finalnego zamówienia. Obecnie stosowane są proofy cyfrowe.
Jedna z najczęściej stosowanych form prospektów reklamowych. Występuje w formie arkusza papieru, złożonego jednokrotnie. Foldery mogą mieć różne formaty, jednak zawsze mają cztery strony. Jego zadaniem jest prezentacja produktów i usług oferowanych przez firmę w atrakcyjny sposób za pomocą druku, ilustracji i kolorów.
Najczęściej występuje w formie książki lub broszury. Służy do prezentacji firmy, przedstawienia jej produktów i usług. Katalogi przydatne są szczególnie w lokalizacji firmy, na targach lub wystawach.
Narzędzie komunikacji wewnętrznej. Pozwala nie tylko przekazywać informacje, ale również budować długofalowe relacje z pracownikami. Jest trwałym i atrakcyjnym sposobem dotarcia do różnych grup pracowników i daje szansę na kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.