SOLIX

SOLIX od 2002 roku wykracza poza utarte schematy reklamy, oferując polskim i zagranicznym klientom technologie wyprzedzające rynek. Firma dostosowuje Digital Signage do potrzeb klienta oraz rozwija strategiczne relacje biznesowe - m.in. jako autoryzowany partner Samsung, LG, Sharp.

Nasza współpraca z SOLIX rozpoczęła się właśnie od partnerstwa z zakresu tworzenia contentu - i przerodziła się w opracowanie strategicznej komunikacji wizerunkowej marki.

 

ZAKRES PRAC

Jak opowiedzieć o technologii w prosty i świeży sposób, oddając ducha branży? To pytanie towarzyszyło nam podczas tworzenia strategicznej komunikacji wizerunkowej dla SOLIX. Narodziła się z niego identyfikacja wizualna i Tone of Voice, które wdrożyliśmy podczas projektowania nowej strony WWW oraz brandingu Inspiration Space (siedziby firmy SOLIX). Odświeżeniu poddaliśmy również logo, materiały drukowane, profile w social media, gadżety, wizualizacje 3D (w tym projekt stoiska targowego).

Praca dla SOLIX wyzwoliła w całym naszym zespole dobrą energię, która zaowocowała jednogłośnym wyborem go na Projekt Roku 2019!

Obecnie obsługujemy SOLIX w modelu Marketing Partner, m.in. w zakresie rozwoju strony WWW, produkcji materiałów do różnych kanałów offline i online oraz tworzenia contentu dla klientów marki.

#digital_signage #SKW #strategia_marki #strategiczna_komunikacja_wizerunkowa #branding #identyfikacja_wizualna #ToV #tone_of_voice #logo #projekt_WWW #WWW #social_media #facebook #linkedin #materiały_drukowane #content #copywriting #3D #gadżety #materiały_firmowe#materiały_promocyjne