MPM.

MPM tworzą specjaliści w zakresie szkoleń
dla firm produkcyjnych. Od 20 lat wspierają Klientów w walce o najefektywniejsze zarządzanie łańcuchem dostaw – i przygotowują do certyfikacji CPIM (APICS).
W portfolio posiadają przede wszystkim duże, międzynarodowe korporacje, jak i średnie firmy produkcyjne.

Dla MPM opracowaliśmy strategiczną komunikację wizerunkową, która została wdrożona we wszystkich kanałach komunikacji marki z Klientem. Nie był to pierwszy projekt dla MPM – nasza wspólna droga rozpoczęła się już kilka lat wcześniej od stworzenia komunikacji wizerunkowej SCM Team (towarzyszącej zawodom Global Challenge) oraz akcji wspierającej sprzedaż Trenujemy Mistrzów.

Hartika - katalog

ZAKRES PRAC

Opracowanie strategicznej komunikacji wizerunkowej (SKW) marki MPM rozpoczęliśmy od warsztatu strategicznego z zarządem MPM, który pozwolił nam zrozumieć specyfikę potrzeb, rynku i klienta MPM. Następnie zespół projektowy zdefiniował m.in. persony Klienta czy drivery zakupowe oraz stworzył nowe story, claim, key visual.

Hartika - katalog
Hartika - katalog

MPM - Profesjonalnie (o)powiedziane, obejmujący akcje "SCM Team" oraz "Trenujemy Mistrzów", to nasz Projekt Roku 2015. Internauci wybrali go spośród 8 realizacji, które łączyły ze sobą zaangażowanie wszystkich naszych zespołów – strategicznego, kreacyjnego i digitalowego.

#SKW #strategia_marki #strategiczna_komunikacja_wizerunkowa  #persony_klienta #driver_zakupowy #claim #key_visual #storytelling #copywriting #SEO #logotyp #brandbook #CI #strona_WWW #komunikacja #social_media #materiały_marketingowe #materiały_szkoleniowe #wsparcie_sprzedaży #facebook #social_media #landing_page #akcja_sprzedażowa #prezentacja_sprzedażowa #audyt_marki #wartości_marki