MPM
MPM tworzą specjaliści w zakresie szkoleń
dla firm produkcyjnych. Od 20 lat wspierają Klientów w walce o najefektywniejsze zarządzanie łańcuchem dostaw – i przygotowują do certyfikacji CPIM (APICS).
W portfolio posiadają przede wszystkim duże, międzynarodowe korporacje, jak i średnie firmy produkcyjne.
Dla MPM opracowaliśmy strategiczną komunikację wizerunkową, która została wdrożona we wszystkich kanałach komunikacji marki z Klientem. Nie był to pierwszy projekt dla MPM – nasza wspólna droga rozpoczęła się już kilka lat wcześniej od stworzenia komunikacji wizerunkowej SCM Team (towarzyszącej zawodom Global Challenge) oraz akcji wspierającej sprzedaż Trenujemy Mistrzów.
ZAKRES PRAC
Opracowanie strategicznej komunikacji wizerunkowej (SKW) marki MPM rozpoczęliśmy od warsztatu strategicznego z zarządem MPM, który pozwolił nam zrozumieć specyfikę potrzeb, rynku i klienta MPM. Następnie zespół projektowy zdefiniował m.in. persony Klienta czy drivery zakupowe oraz stworzył nowe story, claim, key visual.
MPM – Profesjonalnie (o)powiedziane, obejmujący akcje "SCM Team" oraz "Trenujemy Mistrzów", to nasz Projekt Roku 2015. Internauci wybrali go spośród 8 realizacji, które łączyły ze sobą zaangażowanie wszystkich naszych zespołów – strategicznego, kreacyjnego i digitalowego.
#SKW #strategia_marki #strategiczna_komunikacja_wizerunkowa #persony_klienta #driver_zakupowy #claim #key_visual #storytelling #copywriting #SEO #logotyp #brandbook #CI #strona_WWW #komunikacja #social_media #materiały_marketingowe #materiały_szkoleniowe #wsparcie_sprzedaży #facebook #social_media #landing_page #akcja_sprzedażowa #prezentacja_sprzedażowa #audyt_marki #wartości_marki