W dniach 18-20 listopada spotkaliśmy się w Sewilli – stolicy Andaluzji. Hiszpania powitała nas niemal arktycznym chłodem, który nie dał się nam we znaki tylko dzięki gorącemu przyjęciu przez organizatorów.
Gospodarzem spotkania był partner GCN – agencja Plataforma, mająca swoje biura w Madrycie, Almerii, Granadzie, Maladze oraz Sewilli.
Tradycyjnie największym zainteresowaniem cieszyły się prezentacje case-study wszystkich agencji. Wnioski im towarzyszące dotyczyły głównie coraz większej integracji mediów tradycyjnych z narzędziami on-line.
Ważnym punktem tegorocznego spotkania było także podsumowanie działań, jakie w ramach GCN prowadziliśmy dla firmy KUHN, która w mijającym roku wdrożyła swoją nową strategię komunikacji. Została nam ona zaprezentowana podczas poprzedniego spotkania GCN w Tuluzie przez francuską agencję Hickory obsługującą centralę firmy. Naszym zadaniem była adaptacja przygotowanej kampanii na rynek polski.
Poza tym – zmiany! Dołączyła do nas włoska agencja – TheOthers, którą reprezentował Luc Bourdon (poprzednio L’espiritHB). Uruchomiona została także nowa strona GCN: www.go-gcn.com. Działamy pod nowym hasłem: GCN. Extending your reach. Naszą ofertę kierujemy do klientów wchodzących na nowe rynki europejskie i do USA lub szukających partnera oferującego obsługę międzynarodową w zakresie komunikacji marketingowej.